13 Haziran 2016 Pazartesi

11 haziran - Trabzon günü

11 haziranda sabah 6 uçağıyla trabzona gidip 22.40 uçağıyla da döndüm. çok yerim diye düşünüyordum ama aşırı bir kahvaltıyla günü tamamladım diyebilirim.

-gece 3 gibi 1 adet çokomilk yedim.

gece 4 gibi havaalanında içimi oldukça acıtan 1 adet sandviç yedim.
2 sandviç nasıl 30lira olur?


-1 kepekli sandviç ekmeği
-1 kibrit kutusu beyaz peynir
-salatalık
-domates
-marul

sabah kahvaltısı ayasofya müzesindeydi. ve müthişti !

- miktarı belirsiz kuymak
- miktarı belirsiz beyaz peynirli omlet
- miktarı belirsiz ekmek
- salata
- domates
- 1 yemek kaşığı kadar bal
- 1 çay kaşığı kadar tereyağı





*kuymak mükemmeldi. çok özlemişim böyle iyisini. o yüzden fazlasıyla abandım diyebilirim. omlet de oldukça iyiydi. ekmeği beyaz ekmekti ama burdakiler gibi içi boş değil, doygundu. fazlasıyla yedim.

- günün kalanında sadece bir soğuk kahve içtim öğleden sonra.

akşam 8 gibiyse caribou'da yine orman meyveli şeftalili buzlu smoothie içtim.

gecenin kalanında başka bir şey yemedim. benim için bir nevi ödül günüydü denebilir.

*hamsiköy sütlacı yiyemedim içimde kaldı :(


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder