9 Haziran 2016 Perşembe

9 haziran - iftar

iftar hazırlığım daha zahmetsizdi bu akşam.

önce aynı şekilde tavuk yaptım. yaklaşık 150g kadar.
sonra salata : göbek marul, salatalık, mısır ve közlenmiş kırmızı biber

totalde yediğim:
- 1 günkurusu - 1-2 parça ceviz içi.
- 1 kase mantar çorba (hazır)
- 1 ince dilim ekmek

5dk ara...
- 150g (5 köfte kadar) yağsız soslu tavuk fileto
- 2 yemek kaşığı yoğurtlu semizotu
- bol salata
- 1 ince dilim ekmek

*salata çok şişirdi doğrusu. ama bütün gün canım salata istemişti. oruçlusun, 17 saat aç kalıyorsun insan kuzu çevirme falan görür gözünün önünde...  ben marul gördüm:)

arada dondurma yiyecektim ama eve dönüp hemen uyuyacağım diye yemedim bugün :) bu da başarıdır bak...

ayrıca günlük toplam 6000 adım yürümüşüm. 1600 adım iftar sonrası. az tutmuş beykoz.. yürüyüşlerimi arttırmam gerek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder