4 Haziran 2016 Cumartesi

4 haziran

Sabah sade bir ada kahvaltisi.
3 ince dilim kadar beyaz ekmek (goz karari kopardim) -bizde goz karari tabirinden nefret edilir bu arada- 😂
1kibrit kutusu-ama bu tabir sevilir- kadar beyaz peynir
1 yumurtadan omlet
1 tatli kasigi acuka (u ile evet. Bizde boyle..)

Patatesi reddettim. Benim sayemde diyabetli şeker babam da yiyemedi ne guzel:)

Ogle yemegine babannedeydim. Kek vardi tarçınlıydı ne guzel bu sebeple cok istahlandiysam da yemedim. (Demis miydim: tarçına sacma bir alerjim var)
Sebzeli makarna salatasi vardi. 4kasik kadar ondan yedim ve 2 dilim de karpuz.
Bu kadar.

Ogleden sonraki ara ogunum adanin en sakin kafesi olan caribou coffee de.
İctigim seyin adi cok havali oldugu icin soyleyemeyecegim😂
Ama icinde yagsiz yogurt orman meyveleri ve seftali var. Tabi sekersiz dedilerse de buna inanmiyor ve seker almis oldugumu da kabul ediyorum. Ama tadi cok guzel ve disarda saglikli ve az kalorili bir ara ogun olarak tuketilebilir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder