3 Haziran 2016 Cuma

3 Haziran - 1. hafta

aslında net diyete başladığım 1 haftayı geçti. ancak tartılmadım. (kendi iç cesaretim /gururum vb -ne derseniz- sebebiyle de kilomu şu an yazmayacağım. aşağı doğru bir gram oynadığında yazacağım)
regl dönemim ve ödemim var tartılıp moral bozmayayım dedim.

bu 1 hafta nasıl geçti peki...
-tatlı yemedim
-sadece gün aşırı 2 top dondurma yedim
-öğün saatlerim düzenliydi
-öğlende sebzeyse akşam et, öğlen yemeğim etse akşam sebze yedim.
- ekmeği tabi ki kesmedim ancak günlük miktarını gram gram ayarlıyorum (tahılı, ekmeği çok seviyorum başlayınca da anlamadan yiyordum...)
-ara öğünlerim de düzenli, meyve -süt - yoğurt tercih ediyorum. şansıma, mevsim meyvelerinin de hastasıyım:)
- daha fazla çorba içiyorum. daha tok tutuyor (1 dilim ekmeğin tutacağından daha çok)
- sınav haftamdı o yüzden fazla yürüyüş yapamadım. genel olarak günlük 5000-6000 adımda kaldım ki bu da zaten gün içinde.
- ve büyük başarı olarak: brokoli ve birazcık da karnabahar yemeye başladım. anneme söyleyeyim de ağlasın:)

genel olarak aklıma gelenler bunlar. bundan sonra gün gün yazmaya çalışacağım. ama kalori miktarına çok fazla girmem ben. benim için kalori kalori saymak psikolojinin bozulmasına ve zayıflamanın takıntı haline gelmesine yol açıyor. gördüğüm insanlardan yola çıkarak böyle düşünüyorum. kaldı ki klinikte diyet yazarken bile kalorisini söylemem. ne gerek var, bilmesin :)

öyle işte. ama farklı bir besin falan yersem kalori ve besin değeri hesaplar onu da not düşerim buraya.
mümkün olduğunca fotoğraflamaya çalışırım ama atıyorum bir kuru fasulyeyi de niye fotoğraflayayım yani :)

şimdi ramazan geliyor, kısmetse oruç. tutmayı düşünüyorum. ramazanda diyet olur mu olur. günlük ihtiyacını dengeli bir şekilde 2 veya 3 e bölersin. zararlılardan uzak durursun mis gibi de diyet olur. yazdıkça ramazan tüyolarını da paylaşırım.

neyse şimdilik bu kadar. görüşürüz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder