9 Haziran 2016 Perşembe

8 haziran iftar

iftar hazırlığım nispeten daha kolaydı bu akşam. sık yaptığım fırın tavuk yapınca zor olmadı. bir mercimek çorbası macerası olamaz tabi...

yaklaşık 120 gram kadar  tavuk filetoyu salçalı baharatlı yağsız sosla fırında pişirdim. salçası da yoğun-koyu kıvamdaydı öyle sulu değildi..

yoğurtlu semizotu yaptım. 4 yemek kaşığı yoğurda bol semizotu.

közlenmiş patlıcan almıştım ama çok sarımsaklıydı mecbur attım hiç yiyemedim.

totalde iftarım miktarlarıyla şöyle oldu:

- 2 adet günkurusu
- biraz ceviz
- 1 kase mantar çorba(hazır)
- 1 ince dilim ekmek
5dk ara.

- 3 köfte kadar fırında soslu tavuk fileto
- 4 yemek kaşığı yoğurt + semizotu
- 1 ince dilim ekmek
- bol su.

iftardan sonra ortaçeşmeden teee belediyeye kadar yürüyüp beykoza geri döndüm. 3500 adım kadar bir yolmuş.. dün toplamda 6500adım attığımı düşünürsek iftar sonrası güzel egzersizmiş :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder