4 Haziran 2016 Cumartesi

4 haziran akşam

Evde anne yemeği üzerine karpuz bence diyetin en guzel hallerinden biri olabilir. Gunu iyi kapattim diyebilirim.

Oncelikle aksam yemegim:
6-7 parca kuşbaşı yağsız kırmızı et.🌟
3 yemek kaşığı bulgur pilavı
2 yemek kaşığı yogurtlu semioztu

Ara: 5 parça karpuz (gramajı hesaplayamadım)

Şimdiiiiii.... bence örüntüsü iyi bir öğün. Bulgur pilavi oldugu icin ekmek yemedim ama gunluk diyette ekmek hakkım düşük kaldı.. 8dilimi tamamlayamadım (sabah 3 oglen 1 aksam 2 toplamda 6da kaldim)

Yogurtlu semizotu gercekten cok iyi denk geldi ama sarimsakli oldugu icin fazla yiyemedim.
Bir iki kasik daha yesem iyi olabilirdi.

Meyve hakkimi aksama doldurmak cok mantikli degil. Su an da karpuzun etkisiyle kendimi cok şişmiş hissediyorum mesela...

Ama ogleden sonraki ara ögünümde yogurtlu meyveli smuuti icmem de yogurt ve meyve hakkim icin iyi oldu.

Ozetle iyi bir gundu. Ogle yemegim hafif olunca aksama biraz yuklndim galiba. Aksamlari hafifletmek en mantiklisi. Neyse ramazan da geldi zaten.. bu gunluk bu kadar:)

🌟Not: kasapla eti yagsiz almak konusunda cok ciddi kapıştım. Ama sonucta oyle bir temizledi ki sıfır gorunur yag oldu.
Savaşın kazanın ! :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder