5 Haziran 2016 Pazar

5 haziran - Pazar

Pazar diye belirtme gereği duyuyorum :)

Geç uyandım ve geç kahvaltı ettim. biraz geniş bir kahvaltıydı ama ekmeği fazla kaçırmadım (kalanını akşam dengeleyecektim ama...) ve patates yemedim yine bu güzel.

- 4 ince dilim ekmek (beyaz ekmek)*
- 2 kibrit kutusu kadar beyaz peynir
- 1 yumurtadan omlet
- 1 yemek kaşığı kadar acuka
- 1 çay kaşığı böğürtlen reçeli.**

* Annemler ısrarla beyaz ekmek yuiyor ben de buna deli oluyorum. oraya gittiğimde de yemek zorundayım, ben neyse de babam diyabetli... bak atarlandım.

* aaaa dilara senin için aldım böğürtlen reçelini ısrarıyla yedim.


Ara Öğün : 20-25 adet kiraz (2 değişim yapar)

Akşamüstü : 75 g kadar karışık ceviz - kaju - yer fıstığı - fındık- badem
                     50 gram kadar da kuru erik - kuru üzüm

şimdi bu görünüşte fazla olabilir. ama günlük meyve hakkımı tamamlamak demek oluyor bu kuru meyveler,
kuruyemişe gelirsek, gün içinde hiç yağ almadım. biraz da onu tamamlamak açısından iyi oldu.

*günlük ceviz yemeye dikkat etmek gerekiyor, malum herkes her zaman balık yiyemiyor. n-3 benim için hayati derecede önemli diyebilirim. (bkz: bipolar bozuklukta koruyucu tedavi: beslenme)

akşam: 3 top dondurma
(3 top dondurma yaklaşık 300 kkal, 36g karbonhidrat, 6g protein, 16g yağ içeriyor +192 mg kalsiyumu da ekleyeyim.)

*not: 1 bardak süt : yaklaşık 230-250 mg kalsiyum içerir)

akşam erken yattığım için başka bir şey yemedim.

özetle: günlük protein ihtiyacımı sabah öğününde aldım(çoğunu)
günün kalanında meyve ve süt değişimi almış oldum + yağ tabi...

ekmek hakkımı tamamlayamadım ancak dondurma kalori olarak tamamladı gibi...

yaklaşık 1 litre su içtim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder