6 Haziran 2016 Pazartesi

6 haziran - İftar

İftara davetliydim ama abartmadım. evet sütlü tatlı yedim başta söyleyeyim:)

- 1 hurmayla oruç açtım, yavaş yavaş
- 1 bardak serin ama soğuk olmayan su içtim.
- 1 kase çorbayı yavaş içtim; yanında salata eşlik etti.
- birazcık mola verdim. masada bir şey yememek olmayacak diye salatayla devam ettim.

- devamında; 1 köfte kadar kırmızı et ve 2 yemek kaşığı zeytinyağlı taze fasulye yedim.
*kırmızı et ağır geldi açıkçası. sanırım ramazanda yemem zor olacak onca açlığın üstüne.
- içecek tüketmedim.
-2 avuç içi kadar pide yedim. ama ramazanın kalanında ekmeğime devam...
*1 avuç içi kadar pide = 1 ince dilim ekmek

Ara: Çayın yanında ;
- 2 küçük dilim vanilyalı muhallebi - 3 yemek kaşığı kadardı.
- 1 yemek kaşığı kadar dondurma tükettim.

vallahi o kadarından da pişman değilim :) süt hakkım + meyve hakkım yerine geçiyor :)

*ilk güne göre oldukça güzeldi. fazla yemedim, genel olarak oruçta da çok acıkmadım. ama gün içinde sudan bile çok öay aradığımı söylemeliyim.

iftardan önce 20 dakika, iftardan sonra 20 dakika (gidiş-geliş) olarak yürüyüş yaptım ve bu oldukça uzun ve yüksek bir yokuş inip çıkmayı da içeriyordu.
dün toplam 7500 kadar adım atmışım. ramazan için iyi bile denebilir.
ama artık akşamları yüüyüş yapmayı düşünüyoruz. hadi hayırlısı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder