13 Haziran 2016 Pazartesi

12 haziran. garip bir gün

12 haziranda da oruç tutmadım.
sabah kahvaltım dengeliydi yine de.

- 3 dilim çavdar ekmeği
- 2 kibrit kutusu beyaz peynir
- 1 yemek kaşığı acuka
- 1 yemek kaşığı kadar ceviz içi
- 2 adet salatalık

geç kahvaltı ettiğim için öğle yemeği yemedim. öğleden sonra 4 gibi bir öğün yiyerek ana öğünlerimi tamamladım.
ama ne yedim :( kumpir ! :(

-1 orta boy kumpir. içinde; zeytin, turşu, mısır, kırmızı lahana, kısır vardı. mayonez almadım. e tabi patatese yedirilmiş kaşar peyniri de es geçilmemeli.

patates yemeyen biri olarak kumpir yemem de efsaneydi doğrusu... ama çok uzun zamandır yemiyordum bir kaçamak oldu böylece.

akşam başka bir şey yemedim.

sadece 10 gibi eve dönerken 2 top çikolatalı 1 top kavunlu dondurma yedim.

saçma bir gün tamamlandı böylece.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder