13 Haziran 2016 Pazartesi

13 haziran iftar

öncelikle günüm gerçekten çok zor ve kötü geçti hem açlık hem uykusuzluk hem psikoloji...
 iş-iftar arası da uyumadım dışardaydım, iyice tavan yaptı negatiflik.

iftara istinyedeydik. resmen masadaki her şeyi yedim!

- 2 hurma -1 ceviz - 1 dilim kaşar peyniri - 2 kuru kayısı
- 1 kase mercimek çorbası - avuç içi kadar pide
- roka Salatası

- 1-2 yemek kaşığı soslu patlıcan
- 2 dilim pide +1 tatlı kaşığı kaymak + 1 yemek kaşığı kadar petek bal
- ıspanaklı krep
- 1 yemek kaşığı mersin dövme**

-1 kase sütlaç


eveeeetttt şimdi hangi noktayı nasıl açıklayabilirim bilmiyorum. ciddi ciddi yedim yani... hurmasından tatlısına kadar.

**mersin dövmeyi pek sevmedim. yoksa onu da yerdim :)

iftar öncesi ve sonrası 20şer dakika yürüdüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder