3 Haziran 2016 Cuma

3 haziran gündüz

Sabah super tost yiyorum bu aralar.
2 ince dilim kepekli ekmek (bu da tam bugday olabilse muthis olacak)
30g kadar beyaz peynir.
2dilim domates

Evden bir sey getirmeye usendigimde kantinden yiyorum. Secimim bu oluyor
Oglene kadar ara ogun yapmadam bile tok tutuyor.

Ogle yemegim gercekten muthisti benim icin.
Yarim kase ezogelin corba
1ince dilim kepekli ekmek
2kofte (hasanpasa kofteydi ama puresini yemedim)
1 tabak zeytinyağlı brokoli !!!

Ve brokoliye gercekten bayildim! Zeytinyagli brokoli havuc kirmizi biber ve misir. Muthisti. Doymamis olsam 1tabak daha yerdim:))

Ogleden sonra: 1kucuk kornet dondurma.🍦

Evet biraz fazlaydi ama ara ogun niyetine yedim. Yemesem ii olurdu cunku simdi adapazarina dogumgunu seysine gidiyorum kimbilir yengemle teyzem neler yapti 😠 cok kacirmamaya calisacagim 😉

Mobilden yazdim ilk defa insallah sorun cikmamistir cok.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder